Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2007 16:48 - ...
Автор: seagull Категория: Тя и той   
Прочетен: 1479 Коментари: 2 Гласове:
0



Отдавна не съм ти писал...Всъщност, като се замисля, ако не са смс-ите не мога да си спомня последното писмо, което съм ти написал...

Трудно ми е да обясня с думи какво изпитвам, когато те няма...Да си самотен не е лошо, но знаеш самотните са самотни и сред хиляди...Но от това да си САМ, по лошо няма...Да дерзаеш една топла думичка, да ме4таеш за една слънчева усмивка, а човекът, когото обичаш да е на хиляди километри от теб...Убииствено...

 

Наскоро се опитах да ти кажа, да ти дефинирам това, което ти означаваш за мен, това, което успяваш да постигнеш с мен...

 

И после го дефинирах ... пред себе си...

 

 

Искам няколко стръка безпаметност,
във която да впия ръцете си,
да се будя до теб без вината си,
че те срещнах след толкова срещане.
По инерция бутах мостове,
подивели реки ме отнасяха,
ти си тази,която ще може,
лудостта ми да впрегне със щастие.
Искам няколко мига безвремие
да не те разруша от изчакване,
да не кажа на глас страховете си...
Ти си пътят назад към душата ми.

Не искам да говоря повече, но вярвам, че тук, в тези редове се крият отговорите на всички въпроси, който ми поставяше през всичките тези месеци...

Обичам те и винаги съм те обичал...дори тогава, когато съм бил отвратителен и нетърпим... Но макар и такъв...си оставам само и само...твой...и това е смисълът ми...





Гласувай:
0



1. blueneo - Искам няколко стръка безпаметност
24.04.2007 12:01
и аз искам ... :):):)
много хубаво пишеш, беше удоволствие да те изчета

Поздрави!!! :)
цитирай
2. анонимен - :)
24.04.2007 12:25
не е мое..просто...хареса ми адски много и беше това, което исках да кажа...затова си позволих...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: seagull
Категория: Лични дневници
Прочетен: 36190
Постинги: 8
Коментари: 11
Гласове: 266
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930